tisdag 2 maj 2017

Det är 3 år sedan jag sade upp mig...



Hej!
Det är 3 år sedan jag sade upp mig...
Helt galet att det är så länge!!
Hur är det då att vara sin egen?
Det är kul, inspirerande, tufft, galet, overkligt....
Listan kan göras hur lång som helst.
Hur Butiken går beror bara på MIG ingen annan.
Jag är ensam om ALLA beslut, risktagningar, galna infall & allt annat.
Även om jag har god stöttning av nära och kära och nu även min mentor.
Så är det ändå JAG som bestämmer.
Det är sååå tufft ibland & jag jobbar på att bli tryggare i min beslut hela tiden!!
Försöker att lita på magkänslan & min intuition...


Mina bästa tips till Dig som vill starta eget!!!
1. Du måste BRINNA för det du gör, annars tröttnar du fort...
2. Ha TÅLAMOD 5-10 år behöver rörelsen för att du ska veta om det funkar.
3. Din ev. familj MÅSTE vara med på din resa & införstådd med vad det innebär.
4. Var beredd att själv stå tillbaka (ekonomiskt, tidsmässigt) för din DRÖM!!
5. Ha KUL jobba inte ihjäl Dig, timmarna kan bli galet många....

Jag ångrar mig INTE:))
Är så tacksam för varje dag jag kan leva min dröm.

Onsdag den 10:e maj firar Butiken Våren
med en Kundkväll kl.17-19.
Missa inte detta!!


Trevlig Kväll:)
Kram M